مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-21اقتصادي

تولید 55 هزار گوشت مرغ در گیلان/ افزایش 4 درصدی جوجه ریزی


رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 55 هزار تن گوشت گرم مرغ در استان تولید شده است، گفت: مردم نگرانی برای تامین گوشت مرغ مصرفی در استان نداشته باشند.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 55 هزار تن گوشت گرم مرغ در استان تولید شده است، گفت: مردم نگرانی برای تامین گوشت مرغ مصرفی در استان نداشته باشند.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گیلان دارای بیش از 1000 واحد مرغداری است، اظهار کرد: در این واحدهای مرغداری هر ماه بیش از 10 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 30 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده است، افزود: در راستای تامین پروتیین استراتژیک مردم روزانه 530 تا 550 تن گوشت گرم مرغ در استان تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، نیاز روزانه استان به گوشت مرغ را بین 290 تا 300 تن اعلام کرد و متذکر شد: مابقی گوشت مرغ تولید شده در استان به تهران و سایر استان ها ارسال می شود.

محمدی، با اشاره به نوسانات ماه گذشته در حوزه تولید مرغ در استان و تاثیر آن بر سایر استان ها، گفت: سایر استان ها نیز کاهش جوجه ریزی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 55 هزار گوشت مرغ در گیلان/ افزایش 4 درصدی جوجه ریزی

تولید 55 هزار گوشت مرغ در گیلان/ افزایش 4 درصدی جوجه ریزی